a demo.onlineraketa.hu weboldalon található webshopon keresztül történő vásárlás esetére.
Érvényes: 2024. január hó 01. napjától visszavonásig/módosításig.
Üdvözli Önt a HURON Solutions Kft!
Köszönjük, hogy Termékeinket és szolgáltatásainkat használja! Szolgáltatásaink használatával Ön elfogadja a jelen szerződési feltételeket, ezért kérjük, figyelmesen olvassa el őket.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a HURON Solutions Kft. (székhelye: 2066 Újbarok, Barok u. 28; adószáma: 27716193-2-07.; a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfelek (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
I. Általános tudnivalók
1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által fenntartott demo.onlineraketa.hu weboldalán (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: HURON Webáruház) keresztül történik. A HURON Webáruház az alábbi domain nevekről is elérhetők:
jaroracspont.hu; keritespont.hu; polikarbonatpont.hu
1.2 A HURON Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3 A HURON Webáruház szolgáltatásait bárki igénybe veheti, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, vagy vásárlási szándékát regisztráció nélkül, de a rendeléshez szükséges adatok megadásával adja le.
II./1. Ügyfélszolgálat
A Szolgáltató az Ügyfelek számára személyes Ügyfélszolgálatot tart fenn az alábbi címen:
Az Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36-34/359-112;
Az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől-péntekig: 08:00-16:00.
| Internet cím, webáruház domainek | demo.onlineraketa.hu; jaroracspont.hu; keritespont.hu; polikarbonatpont.hu |
| E-mail cím: | info@huronsolution.hu |
Az Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége nem emelt díjas hívószám.
II./2. Üzlet
A fenti Ügyfélszolgálaton kívül a Szolgáltató szakmai kérdésekben, személyes vásárlás, illetve rendelés esetén a Termékek személyes átvétele céljából az alábbi telephelyen található raktárában is kiszolgálja az Ügyfeleket:
A raktár címe: 2800 Tatabánya, Búzavirág út 8,
Az raktár nyitvatartási ideje: hétfőtől-péntekig: 08:00-16:00.
Telefon: +36-34/359-112; +36-20/340-2408
Internet cím: demo.onlineraketa.hu
E-mail: info@demo.onlineraketa.hu
A raktár telefonos elérhetőségei nem emelt díjas hívószámok.
III. Regisztráció
3.1 A Weboldal főoldalán található „Bejelentkezés” menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra vagy a bejelentkezésre
3.2 A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a belépéshez szükséges jelszavát elfelejti, vagy az Ügyfél belépési adatai illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válnak.
3.3 Ügyfél az lehet, aki
- életévét betöltötte és cselekvőképes személy, vagy
- gazdálkodó szervezet képviselője, és
- minden esetben a saját, vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében, valós
felhasználói adatai, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál.
IV. Megrendelés
4.1 A megrendelést a Szolgáltató regisztrált és bejelentkezett Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a regisztrációhoz szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Az Ügyfél megrendelését regisztráció nélkül, de a rendeléshez szükséges adatok megadásával is leadhatja.
4.2 A HURON Webáruházban kiválasztott Termék(ek) darabszámának megjelölésével és a „Kosárba teszem” gombra való kattintással jelölhető(k) ki a megvásárlandó Termék(ek). A Kosárba helyezés után, de a rendelés elküldése előtt a mennyiség még módosítható. Az átvétel módja kiválasztható a „Kosár összesítés”-ben, amit a Webáruház a Termék(ek) mérete, tömege és darabszáma alapján felkínál.
A HURON webáruház-ban forgalmazott egyes termékek hagyományos futárszolgálattal nem szállíthatók, ezért ezek házhoz szállításának lehetősége és költsége nem határozható meg automatikusan. Átvételük elsősorban személyesen lehetséges a Szolgáltató telephelyén, vagy a Szolgáltató által megjelölt külső raktárban. Egyedi ajánlatkérést a nehezen szállítható termékek szállítására a Weboldal „Ajánlatkérés” menűpontjában lehet küldeni a Szolgáltató részére.
A raklaposan vagy dobozban szállítható méretű termékek házhoz szállítása a kosárba helyezett termékek össztömegének, vagy befoglaló méretnek megfelelő szállítási díjjal kerül feltüntetésre. A „Kosár összesítés” -ben fel nem tüntetett szállítási díj esetében a kosárban lévő termékek átvétele csak személyesen lehetséges, vagy az „Ajánlatkérés” menűpont alatt kérhető egyedi ajánlat a szállításra. A személyes átvétel a raktár nyitvatartási ideje alatt díjtalan.
4.3 A „Kosár” gombra való kattintást követően a Kosárban lévő Termék(ek) megvásárlására irányuló szándékát az Ügyfél a „Tovább a pénztárhoz” gombra való kattintással jelzi, majd ezt követően a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintással küldheti el rendelését, az ÁSZF elfogadását jelző rubrika bepipálását követően. Amennyiben az Ügyfélnek bármilyen speciális kérése lenne, azt a “megjegyzés” ablakban tüntetheti fel.
4.4 Az Ügyfél a regisztrációval és a megrendelés véglegesítésével kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
4.5 A vásárolt Termék(ek) lényeges tulajdonságai, jellemzői, az áruk használatára vonatkozó utasítások a konkrét árucikk(ek) információs oldaláról tölthetők le, illetve azokat – amennyiben jogszabály előírja – a Termék használati utasítása tartalmazza, amely a Termékkel együtt kerül kiszállításra. A HURON Webáruházban található Termék(ek)kel kapcsolatban a portálon közölteknél bővebb információk közlésére az Ügyfélszolgálat áll az Ügyfelek rendelkezésére.
4.6 A HURON Webáruházban megjelenített árak csak az online vásárlásra vonatkoznak, azaz az itt feltüntetett árak kizárólag a Webáruházban történő vásárlás esetén, visszavonásig, vagy megváltoztatásig érvényesek és a személyes vásárlásban alkalmazott (raktári) áraktól eltérhetnek. Az árak visszavonása, vagy megváltoztatása a már visszaigazolt megrendeléseket nem érinti.
Az oldalon a nettó és a bruttó árak is feltüntetésre kerülnek. Amennyiben csak egy ár szerepel, úgy a feltüntetett ár az ÁFA-val növelt bruttó ár, kivéve, ha az ÁFA külön feltüntetésre kerül. A bruttó árak tartalmazzák a nettó ár 27% – ának megfelelő általános forgalmi adó összegét.
A nyilvánvalóan hibásan feltüntetett áron (pl. 1,- Ft) nem terheli eladási felelősség a Szolgáltatót, az ilyen ár nem minősül a részéről ajánlatnak. Ilyen esetben a Szolgáltató felajánlhatja a valós áron történő kiszállítást, amelyet a vásárló nem köteles elfogadni.
4.7 A Webáruházban szereplő termékképek és készlet információk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „Raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a HURON Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja az Ügyfelet.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja az Ügyfelet az akcióról és annak pontos időtartamáról.
A HURON Webáruház kizárólag Magyarország területén vállal kiszállítást.
4.8 Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (az ügyfél által megadott e-mail címre küldött üzenettel) visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
4.9 A rendelést visszaigazoló e-mailben, a visszaigazolt szállítási időpontok tájékoztató jellegűek, esetenként attól eltérő beérkezési időpont is lehetséges attól függően, hogy a megrendelt Termék a rendelés időpontjában raktáron van-e, vagy azt Szolgáltatónak esetleg külön kell beszereznie. Ha a visszaigazolásban nem szerepel szállítási határidő, úgy a szállítási határidőre a jelen ÁSZF 6.1. pontja az irányadó. Az Ügyfél elállhat a Szerződéstől, ha a Szolgáltató 15 munkanapot meghaladó késedelembe esik a szállítással. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól.
V. Szerződés létrejötte
5.1 A regisztráció, illetve a vásárlás során tett kifejezett nyilatkozattal, továbbá a Szolgáltatás használatával az Ügyfél, mint Vevő és a Szolgáltató, mint Eladó között az Ekrtv. -az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. számú törvény- 5. § alapján elektronikus úton történő -ún. online- szerződés jön létre.
5.2 A Felek közötti szerződés sikeres regisztrációt és/vagy bejelentkezést követően, a „Rendelés megerősítése” gombra kattintással jön létre. A Felek között, ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. A Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató az Ügyfél írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.
5.3 Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00-16.00 óra között. Amennyiben a megrendelés a munkaidőn kívül történik, annak feldolgozása a következő munkanapon történik.
VI. Szállítási és fizetési feltételek
6.1 Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapokban megadva: A rendeléseket a HURON Webáruház általában 1-3 munkanapon belül tudja feladja, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a HURON Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.
Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre utalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított max 5 munkanap.
6.2 A HURON Webáruházban kiválasztott és megrendelt Termék(ek)et
- a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelése során vagy egyedi ajánlat alapján a jelzett szállítási címre postai szállítással/futárszolgálattal szállítja ki, vagy
- az Ügyfél személyesen a Szolgáltató telephelyén veheti át.
További információ: Szállítási információk oldalunkon található.
A kárveszélyviselés a Termék(ek) átadásával az Ügyfélre száll át.
6.3 Az Ügyfél a megrendelt Termék(ek) ellenértékét a Szolgáltató bankszámlájára történő ún. előre utalással (HURON Solutions Kft.; Számlaszám: 10702291-73086231-51100005 – CIB Bank; BIC/Swift: CIBHHUHB) vagy a Termékek átvételekor készpénzben fizeti meg. Kisebb súlyú megrendelés esetén (15kg-ig) utánvétes fizetés is lehetséges.
Előre utalásnál a megrendelés véglegesítését követően az Ügyfél egy automatikusan kiküldött díjbekérő alapján elvégzi az utalást, amelyben hivatkozásként a díjbekérő számát kell beírni. Az Ügyfél a vételár jóváírása után kapja meg e-mailben a vásárlásról szóló elektronikus számlát. Ügyfél kérheti papíralapú számla elkészítését és postázását, ennek költsége 1.000, – Ft + ÁFA, mely összeg előre fizetendő.
6.4 Szolgáltató részteljesítést nem vállal, az Ügyfél a megrendelése összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Ez utóbbi esetben a Szolgáltató jogosult a szállítási költségek Ügyfélre történő áthárítására.
6.5 A szállítási költségek a HURON Webáruház oldalán a megrendelés során külön kerülnek feltüntetésre. Amennyiben a postai/futárszolgálat általi kézbesítés második alkalommal is sikertelen, úgy Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni és az Ügyféltől a sikertelen kézbesítés költségeinek megtérítését követelni.
6.6 A Szolgáltató tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg az Ügyfél a Termék(ek) ellenértékét teljes mértékben meg nem fizeti, erre tekintettel a tulajdonjog fenntartás tartama alatt az Ügyfél az átvett Termék(ek) vonatkozásában rendelkezési joggal élni nem jogosult.
6.7 Kivételes esetekben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben Szolgáltató fenntartja magának a jogot a megrendelések visszautasítására, részben vagy teljes egészében.
Részben történő teljesítésre kizárólag az Ügyféllel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Megrendelés visszautasításkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a vételár visszautalásra kerül az összeg befizetője részére.
6.8 Amennyiben a megrendelés elküldését követően Ügyfél nem kap e-mailen visszaigazolást a megadott e-mail címre, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelezőrendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel az Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.
VII. Garancia, szavatosság
7.1 A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, valamint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú Kormányrendeletben foglalt rendelkezések az irányadók.
VIII. Ügyfelek jogai és kötelezettségei
8.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló a Termék kézhezvételétől számított 14(tizennégy-) napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Kézhezvételnek házhoz szállítás esetén a futártól való átvétel napját, bolti átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját értjük. Az elállási jogra nyitva álló határidőt(i) több termék adásvételekor -ha az egyes termékek átadása eltérő időpontban történik- az utoljára átadott terméknek, (ii) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára átadott tételnek vagy darab átadásának/kiszállításának az időpontjától számítjuk.
Írásban történő̋ elállás esetén elegendő̋ az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén az Ügyfélnek a Terméket annak valamennyi alkotórészével és eredeti csomagolásával együtt, – külső̋ sérelmi nyomoktól, használattól mentes állapotban -, nevének feltüntetésével, személyesen vagy postai úton kell eljuttatnia a Szolgáltató Ügyfélszolgálatához. Az ezzel összefüggésben felmerülő valamennyi költség az Ügyfelet terheli.
A kifizetett vételárat Szolgáltató az elállást követően, az elállásról szóló értesítés és a Termék Ügyfélszolgálathoz történő visszajuttatását követő 14 (tizennégy-) napon belül, az Ügyfél által a Termék megrendelése során igénybe vett fizetési módon vagy az Ügyfél kifejezett kérése alapján más módon téríti meg. Az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél köteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomag átvételére az Ügyfélszolgálat nem köteles.
8.2 A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás, a HURON Webáruház meglátogatása közben az Ügyfél számítógépében, a weboldalt meglátogató ezközében, az eszközét kiszolgáló adatátviteli hálózatában vagy kapcsolatában következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe/elektronikai eszköze, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Szolgáltató által működtetett weboldal hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége az észszerűen elvárható ismereteknek megfelelő.
IX. Adatvédelem, adatbiztonság
9.1 A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti az Ügyfelekről:
- Az Ügyfél azonosításához szükséges adatokat:
- Név;
- Szállítási cím;
- Elektronikus levelezési cím;
- Elérhetőségi telefonszám;
- Választhatóan megadható adatokat: Megjegyzés;
- Számlázási cégnév és székhely; Adószám.
9.2 A megrendelések kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállítást végző szervezet, illetve annak megbízottja részére:
- Megrendelő neve,
- a teljes Szállítási cím,
- egyéb közlendő (lehetséges átvételi időpontok), a megrendelés összege szállítási díjjal együtt, Megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.
- Az Ügyfél a regisztráció során megadott személyes adatait a saját regisztrációs profiljában bármikor megváltoztathatja.
- A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, valamint csak saját promóciós kampányainak keretében használja fel. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.
- Regisztráció törlése
Ügyfél a HURON Webáruház felületén bármikor kérheti regisztrációja törlését. Ezt követően Szolgáltató köteles az Ügyfél adatait törölni, azokat a regisztráció törlését követően semmilyen célra nem használhatja fel, nem tarthatja nyilván.
X. ÁSZF módosítása
10.1. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit – elsősorban a mindenkori jogszabályoknak való megfelelés érdekében-módosítani. A mindenkori ÁSZF a Szolgáltató Weboldalán érhető el. A megrendelésekre a megrendelés leadásakor hatályos ÁSZF az irányadó.
XI. Jogviták
11.1. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges, a jogvita rendezésére szerződő Felek értékhatártól függően a Szolgáltató telephelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
11.2. A szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal Szolgáltató szolgáltatását érintő kérdésekben az Ügyfél elsősorban az ÁSZF II. pontjában részletezett Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül élhet, továbbá panasza esetén kezdeményezheti az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan pedig a hírközlési hatóság eljárását.
XII. Alkalmazandó jogszabályok
12.1. Ezen ÁSZF magyar nyelven készült. Bármely idegen nyelvre történő fordítás esetén a magyar nyelvű változat az irányadó. A fentiekben nem szabályozott kérdésekben elsősorban a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közöti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Kormányrendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú Kormányrendelet, a a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény továbbá a mindenkor hatályos egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
Minden jog fenntartva!